Právní poradna s advokátem Mgr. Tomášem Steidlem

Poradna je určená pro začínající i etablované podnikatele. ZDARMA můžete konzultovat právní otázky z podnikatelského prostředí se šumperským advokátem Mgr. Tomášem Steidlem. Konzultace budou probíhat každý DRUHÝ ČTVRTEK v měsíci v sídle Okresní hospodářské komory Šumperk,Jílová 1550/1, 787 01...

Karnety ATA

V období 26. července – 6. srpna jsou úřední hodiny upraveny, klikněte ZDE Úřední hodiny: po:  7:30 – 11:30 a 12:30 – 14:00 út:   7:30 – 11:30 st:   7:30 – 11:30 a 12:30 – 16:00 čt:   7:30 – 11:30 a 12:30 – 14:00 pá:  7:30 – 12:00 Poslední klient bude akceptován vždy nejpozději 15 minut […]

Czech POINT: vydávání výpisů z registrů státu

Změna úředních hodin od 26. července do 6. srpna viz: ZDE Úřední hodiny: po:  7:30 – 11:30 a 12:30 – 14:00 út:   7:30 – 11:30 st:   7:30 – 11:30 a 12:30 – 16:00 čt:   7:30 – 11:30 a 12:00 – 14:00 pá:  7:30 – 12:00 Poslední klient bude akceptován vždy nejpozději 15 minut před ukončením […]

ŠKOLENÍ NA MÍRU

Potřebujete proškolit sebe či své zaměstnance, aniž byste museli daleko cestovat? Potřebujete přizpůsobit obsah školení Vašim potřebám a současným znalostem problematiky? Společně nalezneme řešení a zajistíme školení dle Vašich požadavků přímo v Šumperku. OKRESNÍ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ŠUMPERK organizuje v...

Certifikáty o původu zboží

V období 26. července – 6. srpna jsou úřední hodiny upraveny, klikněte ZDE Úřední hodiny po:  7:30 – 11:30 a 12:30 – 14:00 út:   7:30 – 11:30 st:   7:30 – 11:30 a 12:30 – 16:00 čt:   7:30 – 11:30 a 12:30 – 14:00 pá:  7:30 – 12:00 Poslední klient bude akceptován vždy nejpozději 15 minut […]

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB V PRAXI – EET

Dne 1.12.2016 vstoupí v účinnost zákon o elektronické evidenci tržeb pro podnikatele. Cílem semináře je vysvětlit podnikatelům jak jednotlivé povinné i dobrovolné kroky předcházející samotnému evidování tržeb, a to již od 1.9.2016, tak podrobně probrat praktické uplatňování zákona o EET. S ohledem na provázanost evidence tržeb se zákonem o DPH a novelou tohoto zákona, bude část semináře věnována problematice DPH (počítání obratu, registrace, poskytované a přijímané služby a kde zdanit, sazby, kombinovaná plnění, vedení evidencí, vystavování daňových dokladů, nárok na odpočet daně, kontrolní hlášení, …

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II vs. Podnikové vzdělávání zaměstnanců

V současné době k nám volají zájemci, kteří chtějí vzdělávat své zaměstnance, ale i sebe, jelikož se objevily dva totožné projekty, které toto umožňují, většina ze zájemců tápe a neví do jakého projektu se pustit. Přinášíme Vám proto základní přehled toho, co jednotlivé projekty nabízí, přehled oprávněných žadatelů a doporučení jak se rozhodnout správně.

Informační dokument Úřadu práce ČR pro zaměstnavatele

Vážení zaměstnavatelé,
dovolujeme si Vás oslovit jménem Kontaktního pracoviště Šumperk, Úřadu práce České republiky, Krajské pobočky v Olomouci s informací o aktuálních možnostech finančních příspěvků z prostředků na aktivní politiku zaměstnanosti a o dalších službách Úřadu práce ČR.