Certifikáty o původu zboží

Prokázání země původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoliv celního zvýhodnění. Tuto skutečnost je nutno prokázat příslušným certifikátem.  Hospodářská komora vydává certifikáty o původu zboží dle legislativy EU. Komu jsou určeny: Certifikáty o původu zboží jsou určeny podnikatelským subjektům v České republice, které potřebují optimálně prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, […]

Karnety ATA

Karnety ATA Karnet ATA je mezinárodní celní dokument, který umožňuje dočasné vyvezení zboží osvobozené od cla a daní. Tento dokument můžete použít pro obchodní vzorky, zařízení potřebná pro výkon povolání, vědeckovýzkumný materiál nebo pro prezentační nabídku na různých veletrzích a výstavách v 78 zemích světa. Aktuální informace ohledně karnetů ATA naleznete zde → www.komora.cz/obchod-a-sluzby/karnety-ata/ Bezpečnostní […]

Czech POINT: vydávání výpisů z registrů státu

Na Okresní hospodářské komoře Šumperk můžete rychle a velmi pružně získat všechny dokumenty potřebné pro Vaše podnikání v rámci kontaktního místa veřejné správy CzechPOINT. Služba CzechPOINT zjednodušuje občanům a podnikatelským subjektům přístup k výpisům z rejstříků z Informačních Systémů Veřejné Správy (ISVS) a umožňuje ověření podpisů, listin, či automatické konverze. Kontaktní místa veřejné správy Hospodářské […]

Právní poradna s advokátem Mgr. Tomášem Steidlem

Poradna je určená pro začínající i etablované podnikatele. První půl hodinu ZDARMA můžete konzultovat právní otázky z podnikatelského prostředí se šumperským advokátem Mgr. Tomášem Steidlem. Konzultace budou probíhat každý DRUHÝ ČTVRTEK v měsíci v sídle Okresní hospodářské komory Šumperk,Jílová...

ŠKOLENÍ NA MÍRU

Potřebujete proškolit sebe či své zaměstnance, aniž byste museli daleko cestovat? Potřebujete přizpůsobit obsah školení Vašim potřebám a současným znalostem problematiky? Společně nalezneme řešení a zajistíme školení dle Vašich požadavků přímo v Šumperku. OKRESNÍ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ŠUMPERK organizuje v...

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB V PRAXI – EET

Dne 1.12.2016 vstoupí v účinnost zákon o elektronické evidenci tržeb pro podnikatele. Cílem semináře je vysvětlit podnikatelům jak jednotlivé povinné i dobrovolné kroky předcházející samotnému evidování tržeb, a to již od 1.9.2016, tak podrobně probrat praktické uplatňování zákona o EET. S ohledem na provázanost evidence tržeb se zákonem o DPH a novelou tohoto zákona, bude část semináře věnována problematice DPH (počítání obratu, registrace, poskytované a přijímané služby a kde zdanit, sazby, kombinovaná plnění, vedení evidencí, vystavování daňových dokladů, nárok na odpočet daně, kontrolní hlášení, …

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II vs. Podnikové vzdělávání zaměstnanců

V současné době k nám volají zájemci, kteří chtějí vzdělávat své zaměstnance, ale i sebe, jelikož se objevily dva totožné projekty, které toto umožňují, většina ze zájemců tápe a neví do jakého projektu se pustit. Přinášíme Vám proto základní přehled toho, co jednotlivé projekty nabízí, přehled oprávněných žadatelů a doporučení jak se rozhodnout správně.