UŽÍVÁNÍ KANCELÁŘSKÝCH DOVEDNOSTÍ MS OFFICE (PĚTIDENNÍ KURZ)

TERMÍN:

1. školící den – 15. 9. 2022

2. školící den – 5. 10. 2022

3. školící den – 3. 11. 2022

4. školící den – 16. 11. 2022

5. školící den – 24. 11. 2022

ČAS: 8:00 – 16:30 s pauzou na oběd

MÍSTO: OHK Šumperk, Jílová 1550/1, 787 01 Šumperk

LEKTOR: Ing. Jaromír Navrátil – lektor IT ve společnosti Centrum-Vzdělávání.cz – Počítačová služba s.r.o.

Časová dotace seminářů: 8 hodin

Kurz bude probíhat prezenční formou – celkem 5 dní.

Cílem kurzu je zdokonalení znalostí a dovedností při práci s nejpoužívanějším kancelářským balíkem programů Microsoft Office.

Obsahová náplň:

Užívání kancelářských dovedností MS Office bude rozdělena do pěti oblastí. Obsahuje širokou nabídku jak uživatelských znalostí, tak i spoustu praktických, které Vám ušetří mnoho času při práci v kanceláři.

  • MS Word I.
  • MS Word II.
  • MS Excel I.
  • MS Excel II.
  • MS PowerPoint a Outlook

1. den – MS Word I. (15. 9. 2022)

Obsah:

  • Základní práce s textem – editace textového dokumentu, práce s tabulátory, odrážky a číslování
  • Základní práce s dokumentem – nastavení vlastností dokumentu, hledání a nahrazování textu
  • Práce s vloženými objekty – vkládání symbolů, grafických objektů, formátování obrazců, úprava a vzhled obrázků
  • Práce s tabulkou a grafy

2. den – MS Word II. (5. 10. 2022)

Obsah:

  • Hromadná korespondence
  • Formuláře – ovládací prvky, nastavení vlastností
  • Typografická pravidla – používání a kombinování písem, dělení slov, umístění titulků a obrázků na stránce, znaky, ve kterých se často chybuje
  • Tiskové výstupy

3. den – MS Excel I. (3. 11. 2022)

Obsah:

  • Vyplňování tabulek, automatické seznamy, řady
  • Úpravy vzhledu tabulek – nastavení ohraničení, zvýraznění
  • Zámky – zamykání oblasti listu, vytvoření formuláře pomocí zamčených buněk
  • Předtisková příprava

4. den – MS Excel II. (24. 11. 2022)

Obsah:

  • Úpravy tabulek – nastavení vlastních formátů, vlastní jednotky u čísel
  • Vzorce – používání běžných matematických výrazů
  • Používání funkcí – logické, textové, matematické, statistické, datum a čas
  • Úprava grafů – sestavení a nastavení vhodného typu grafu

5. den – MS PowerPoint a Outlook (termín bude upřesněn)

Obsah:

  • Základní práce se snímky – úprava pozadí, snímky s textem, tabulkou, grafem, práce s poznámkami ke snímku, tiskové výstupy
  • Předvádění prezentace
  • Práce s elektronickou poštou – základní práce se zprávou, vytvoření a úprava složek, správa e-mailů
  • Práce s Kontakty, Kalendářem, Úkoly a Poznámkami

KAPACITA KURZŮ JE 12 OSOB. V rámci podpory de minimis mohou členské firmy OHK Šumperk pro své zaměstnance bezplatně využívat všechna školení, která realizujeme v projektu Vzdělávání zaměstnanců členských firem OHK Šumperk.

Rezervační formuláře zasílejte na email: vzdelavani@ohk-sumperk.cz

Vaše dotazy ohledně zapojení do projektu prosím směřujte na email: simkova@ohk-sumperk.cz , tel. 608 462 301

Máte zájem o školení na jiné téma? Ozvěte se a domluvíme se individuálně.