Certifikační služby – dočasná změna úředních hodin

Agendu certifikačního pracovníka na přechodnou dobu přebírá projektová manažerka Lenka Ehlerová. S tím souvisí následující změny:

1/ Kontaktní údaje

K vyřizování dotazů a žádostí o vystavení certifikátů využívejte tyto kontakty:

ehlerova@ohk-sumperk.cz

583 280 070, 607 242 186

2/ Úřední hodiny

 PO – ČT          9:00 – 13.30

PÁ:                  9:00 – 12.00

V urgentních případech po telefonické dohodě.

3/ Aktualizace plných mocí, výpisů z obchodního nebo živnostenského rejstříku

Při první žádosti o vystavení certifikátu, ověření faktury či ostatních dokladů nám prosím doručte:                  

a)výpis z obchodního/živnostenského rejstříku (ne starší než 3 měsíce)

b) aktuální plnou moc ZDE – předložte pouze v případě, že dokumenty nebude vyřizovat statutární zástupce nebo jednatel

4/ Zasílání kompletních informací k vyřízení žádosti o certifikát

Dokládejte prosím všechny potřebné podklady a informace k vystavení certifikátu:

a)kopii faktury

b) v případě, že zboží není českého původu, je potřeba doložit dané skutečnosti např. certifikátem o původu vystaveným v zemi původu, re-exportním certifikátem, JSD s potvrzením celnice o proclení dovezeného zboží nebo faktury s prohlášením o původu

c) vyplněnou šablonu ve Wordu

d) informace o způsobu předání (osobně, poštou – doporučeně/obyčejně)

e) zda požadujete přednostní ověření (do 24 hodin) nebo standardní ověření (do 3 dnů)        

 

Vezměte prosím na vědomí, že se jedná o dočasnou změnu. Nový certifikační pracovník se nyní připravuje na zkoušky a po získání licence si převezme kompletní agendu, včetně plnohodnotných úředních hodin do své zodpovědnosti. O změně Vás budeme včas informovat. Současně prosím o shovívavost při řešení méně standardních situací a požadavků při vyřizování certifikátů po dobu zástupu.